Smygtitt på REN Tamanu Highglide Shaving Oil

Maken börjar bli riktigt medgörlig när det gäller att gå över till gröna produkter, trots att priserna ofta skiljer sig en hel del. Efter att ha provat några produkter ur ett rakkit från REN blev han bland annat sugen denna. Huden blir mjuk och rakhyveln glider fint.

 Att sniffa upp bra priser brukar vara min starka sida, så därför är det en självklarhet att jag får ge mig ut i shoppingdjungeln (oj, vad ledsamt 😉 ). Rakoljan hittade jag här för ynka 150 spänn (tid. 275 kr) så det vara bara att slå till.

3 responses to “Smygtitt på REN Tamanu Highglide Shaving Oil

  1. Tack för tipset – en är på väg hem till min man också nu:-)). Han blir inte chockad längre… kom t om hem från ICA häromdagen och meddelade att han inte kunde köpa någon frukostskinka, för det enda som fanns kvar var importerat kött. Man kan lära gamla hundar sitta! :-))

    • Aaa..då blir han nog glad 😉 Maken sa dock igår att han inte kan använda enbart den eftersom hans hud är så känslig, utan kompletterar med en rakkräm ovanpå (vilket nog också är tanken). Oljan gör att huden hålls mjuk och ger bättre glid under rakningen.
      Duktig man du har 😀 Min är också ganska duktig när det gäller livsmedel, så när det gäller den biten har jag haft framgång 😉

  2. Pingback: Beställt rakprodukter « Rosella Beauty

Kommentera

