Missa inte!

Ni har väl inte missat tävlingen hos Ecomuffin där man kan vinna helt ekologisk och naturlig parfym från Rich Hippie?

Själv är jag oerhört nyfiken på dessa dofter och tycker det är toppen att man kan beställa prover härifrån.

3 responses to “Missa inte!

  1. Ja, jag har beställt en del prover för att hitta min ”älskling”. Det är suveränt tycker jag när man kan beställa prover så man slipper köpa en parfym som inte passar sedan! Ska hålla en tumme att du vinner (jag hade ju gärna velat att alla som tävlade skulle vinna) men riktigt så går det ju inte till, tyvärr. 😉

    Ha en underbar dag. Kärlek & Respekt

  2. Pingback: Fler parfymprover « Rosella Beauty

Kommentera

