Nyinkommet från 100% Pure

Jag fullkomligt älskar 100% Pures produkter. Det blir svårt att knuffa ner dem från förstaplatsen bland mina favoritmärken. Blev alldeles till mig när jag såg att denna webshop tagit in fler av 100% Pures produkter. Detta är nyheterna:

100% Pure Organic Aqua Boost Hydrate Serum, 365 kr för 50 ml

En fuktboost för ansiktet innehållande hyaluronsyra, vilket är hudens egna bindvävsämne och en effektiv fuktbindare.

 

100% Pure Organic Cucumber Eye Cream Gel, 365 kr för 30 ml.

    Lätt ögonkräm-gel för fuktörstande hud (istället för gurkskivorna). Även den med hyaluronsyra.

 

100% Pure Fruit Pigmented Island Kiss Lip Palette, 390 kr.

Fuktgivande och mjukgörande läppglans med färg från fruktpigment.

 

 

100% Pure Luminous Primer Vitamins + Antioxidants with Resveratrol, 264 kr för 30 ml.

Primer med ljusreflekterande pigment som gör att huden ser fräschare ut och gör linjer mindre synliga.

 

Söta gift sets med mint lip balm 14 g samt body scrub 170 g, body cream 60 g och body wash 60 g i dofterna Pink Grapefruit, Lavender och Honey Almond, 265 kr/st.  

 

2 responses to “Nyinkommet från 100% Pure

  1. Har du testat 100% Pures ögonskuggor? Jag är jättesugen på att prova dem, men har inte vågat ännu för jag vet inte hur bra dem sitter och om de är för skimrande (jag tycker mer om matta ögonskuggor). Just att det är fruktpigment i dem låter väldigt bra, för min hud kan ibland kännas lite uttorkad av mineralsmink.
    Tack för en härlig blogg:)
    /Ellinor

    • Nej, har faktiskt inte gjort det. Tycker att skuggorna ser snygga ut om man vill lägga en diskret makeup, men jag är mer sugen på lite flashiga ögonskuggor just nu. Tycker inte 100% Pures skuggor ser så skimrande ut, men det är ju svårt att säga om man inte sett dem IRL. Deras foundation powder med fruktpigment sitter i alla fall bra och känns inte uttorkande som annan mineralfoundation kan göra.

      Tack själv Ellinor, glad jag blir! ❤

Kommentera

