Mineralskuggor i läckra färger

Det är svårt att inte bli sugen på att experimentera med olika ögonskuggor när man läser och ser bilder på en massa roliga sminkbloggar. Vilka häftiga effekter man kan få alltså. I min sminkväska finns inte många skojiga skuggor precis, så jag har inte mycket att experimentera med. Sen har jag väl i och för sig inte hittat något märke som har sådär superroliga ögonskuggor heller, i alla fall inte som är plånboksvänliga. Men nu så. På denna sidan finns en massa skuggor i fräsiga färger, bra pigment ser det ut att vara också. Fria från parabener och andra konserveringsmedel. Toppen att man kan beställa prover. Har du testat?

6 responses to “Mineralskuggor i läckra färger

  1. Det från Ninjaminerals har jag inte testat men väl en massa andra mineralskuggor.

  2. Har du tips på fler märken som har skuggor i roliga färger, och som man kan köpa på sig några av utan att bli ruinerad? 😉

  3. TaylormadeMinerals http://www.taylormademinerals.com/Home.html

    MadMinerals: http://madminerals.org/

    På MadMinerals brukar jag bara köpa prover, de har jättebra samples kit.

    Fyrinnae har otroligt läckra färger : fyrinnae.com
    Fyrinnae har också samples.

    • Tack!
      Blev sjukt nyfiken på whisperskuggorna från MAD efter att ha sett dem hos Killer Colours. Så läckra.
      Fyrinnaes sida verkar ligga nere, men hittade bilder på en blogg (även på din) och dom såg verkligen ut att ha riktigt bra pigment.
      Men hur funkar det med frakt osv. Behöver man inte betalla tull när man beställer från USA?

  4. Ursäkta att jag är så sen på att svara igen. Har inte suttit så mycket framför datorn. Håller man sig under en viss summa så klara man sig utan tull. Jag har beställt från alla tre sidor många gånger utan att åka på tull.

Kommentera

