Måste Ha! 100% Pure Luminous Primer Vitamins + Antioxidants with Resveratrol

Snacka om att jag blev glad när jag såg att den här webshopen hade tagit in denna primer av mitt favoritmärke f.n. I en tävling för ett litet tag sedan (var f.ö. en av dem som vann 😛 ) skulle man tipsa om vad för produkter man önskar se i deras sortiment. Då skrev jag bl a att jag önskade se en helt naturlig ekologisk primer, och vips så finns den där. Innehåller bl a aloe vera gel, jojobaolja, risstärkelse, grönt te och avokadosmör. Ett måste vid nästa betällning därifrån.

2 responses to “Måste Ha! 100% Pure Luminous Primer Vitamins + Antioxidants with Resveratrol

  1. Spännande – har du testat den?

  2. Inte än, men den klickas definitivt hem vid nästa beställning.

Kommentera

