Söta eko-necessärer på G

I slutet av oktober kommer dessa sötnosar att finnas i denna webshop. Helt underbara tycker jag. Helt plötsligt blev alla mina necessärer och sminkväskor tråkiga och väldigt opraktiska 😉 Tillverkare är australiensiska Apple & Bee, ett klimatneutralt företag som strävar efter att minska sin miljöpåverkan och tillverkar sina produkter i naturliga material som jute, hampa, ekologisk bomull, kalikå och bambu. Förutom makeup-väskor och necessärer gör de även handväskor, portmonnäer, shopping-bags, skötväskor m.m.

2 responses to “Söta eko-necessärer på G

  1. Jag såg dem med – ursöta. Fast jag har redan två stycken i olika storlekar i ekologisk bomull så de får vara med ett bra tag till.

    Ha en underbar helg. Kram

    • Och jag har inga i ekologisk bomull så det måste jag ju ha 😉 Gillar necessärer man kan hänga upp och den jag har från IKEA är säkert en riktigt miljöbov som inte platsar i mitt ”gröna” badrum 😀

      Önskar dig detsamma! Kram kram

Kommentera

