Hjälp mig välja skuggor!

Min beslutångest gör mig sömnlös! Nädå, har bara lite svårt att bestämma mig för vilka prover på mineralpigment  jag ska köpa och tänkte kanske jag kunde få er hjälp 🙂 Har i alla fall bestämt mig varifrån jag ska handla, nämligen här. Alltid nåt. De har bl a ett kit med 20 st provförpackningar som jag tänkt beställa. Sex st skuggor ur Whisper collection har jag redan bestämt mig för, men önskar hjälp med de andra.

Vad jag vill är att ni skriver till mig namnet på de två skuggor ni absolut tycker jag måste beställa (förutom de i Whisper collection), skuggorna hittar ni här. Antingen skriver ni i kommentarsfältet eller skickar mig ett mail till rosellabeauty@hotmail.se senast tisdag 12/10.  Jag kommer sedan att räkna ut vilka skuggor som fått flest röster och därmed också beställa dem. Naturligtvis kommer jag visa vilka det blev. Som tack för hjälpen skickar jag även två prover (som jag inkluderar i min beställning) till slumpvis utvald person, så GLÖM INTE skriva vilka två skuggor ni själva önskar prov på.

Kolla gärna så att skuggorna kan tänkas fungera till min ögonfärg som ni ser nedan. Hårfärg ser ni i min profilbild 🙂

17 responses to “Hjälp mig välja skuggor!

  1. åhåhåh älskar MAD ❤ Jag tycker du måste ha

    Pizzazz ❤

    och…hmm..svårt å bara välja två ju xD

    antingen lots of love, speed, eller taxi xD haha

    jag kunde inte välja förlåt 😦

    (jag hade så svårt att välja när jag skulle beställa första gången att jag tog de där 50 st sampels xD)

  2. Hellu !! Jag tycker Toffee & Topaz Sun skulle passa bra på dig..Om jag vinner skulle jag vilja ha Vanilla & Desert Sand
    Kram

  3. Hoj hoj!

    Jag tycker du ska beställa Blackberry och Serinity. Tror du skulle passa i lite lila toner. =)

    Vad jag skulle vilja ha själv har jag ingen aning om! Bestäm du, det är ju du som är proffset. 😉 Har inte använt så mycket ögonskugga så jag vet inte vad jag passar i eller knappt heller hur man lägger på skiten. 😛 Men skulle va kul att kunna och ha till festmakeup. =)

  4. Pingback: Glöm inte… « Rosella Beauty

  5. Jag gillar de flesta skuggorna från MAD men det har jag ju redan skrivit. Kan inte välja två!!
    Blue Jay (den ska utgå), Cobolt och DayDreamer, Spellbound, Furious, Oak Bronze, Plum Dream, Twisted, Vibe.

    De enda jag skulle akta mig lite för är de mattaskuggorna, de är ojämna i kvalitéen och ibland svåra att applicera och få jämna.

    Lycka till i väljandet:)

  6. ja jag kan se att du också har långa fransar.. villket problem vi har 😉 haha

  7. Hej!

    Jag är ny här på bloggen och jag gillar verkligen vad jag sett så här långt av din fina gröna blogg! =) Saknar verkligen den naturliga gröna eco dimension i de flesta andra beautybloggar!

    Dina fina blå ögon kommer att framhävas och glittra med Charm Me & Mystery för att få lite djup och inramning!

    Om jag vinner, hmmmm, tror nog jag oxå skulle bli fin i dessa vackra färger, så varför inte? *Hoppas*

    Lycka till med valet och experimenterandet!

    Soliga hösthälsningar, Karma

    • Hej Karma och varmt välkommen till min blogg!

      Det gör mig verkligen glad att höra att du gillar bloggen. Hoppas du kommer fortsätta följa den och att du även kommer gilla vad jag bjuder på i fortsättningen 🙂 Har du åsikter, tips eller funderingar får du väldigt gärna maila mig eller skriva en kommentar. Även om jag bygger upp bloggen så som jag själv vill ha den, är det alltid kul att få andras perspektiv.

      Kul att du också vill hjälpa mig med val av skuggor, men som du kan läsa i detta inlägget https://rosellabeauty.wordpress.com/2010/10/14/for-er-som-undrar-ang-skuggorna/ så har jag problem när jag ska beställa, så även idag. Jag har med dina förslag i åtanke och lovar att återkomma när jag vet hur jag kommer göra. Antingen beställer jag därifrån eller någon annanstans.

      Missa inte att det pågår en annan fin tävling nu där du själv har möjlighet att välja vinsten!

      Önskar dig en riktigt fin helg!

  8. Hej igen,

    Tack för fint välkomnade! Trist att deras websida inte fungerar för dig, har du provat att rensa cookies & cashminne och se efter så att du inte blockerar cookies från dem? Jag själv låter inte min webbläsare ladda ner cookies automatisk och blockar hellre än tillåter och får återkommande samma problem som du beskriver och går då in och tillåter cookies från den webb platsen, laddar om sidan och voil’a så funkar det. Nyfiken på dessa ögonskuggor så det vore kanon om du kunde komma åt att testa dem.

    Prenumererar nu på din blogg i min RSS läsare och ser fram emot framtida inlägg och tips på natur- och människovänliga produkter. 😉

  9. Pingback: Ecocertifierade mineralpigment |

Kommentera

