Veckans blogg!

Veckans blogg är den blogg som inspirerat, engagerat eller på annat sätt fångat mitt intresse lite extra den gågna veckan.

Naturligt Snygg är den blogg jag följt längst och som jag vill hylla lite extra denna vecka. Hannah, en tjej med glimten i ögat, har stenkoll på allt som händer och sker i den gröna beautyvärlden. Hon är en duktig och kunnig skribent som ger oss blandad läsning med uppdateringar oftast ett par gånger dagligen (även när hon är ute och reser 😉 ). I senaste veckans debatt om Brazilian Blowout visar hon att hon är fenomenal på att snoka upp fakta och att hon är duktig på att argumentera för sin sak.

3 responses to “Veckans blogg!

  1. Tack – vad snällt! Jag måste skicka den konstruktiva kritiken rakt tillbaka. Jag är impad över att du hinner blogga så mycket med småbarn. Jag har ju bara ett 🙂 Det märks också att beauty är en passion för dig, och för mig är det inspirerande!

  2. Tack själv! Just nu har jag inget heltidsjobb att sköta förutom barnen, som är ganska duktiga på att sysselsätta sig själva och varandra så att mamma kan få blogga 😉 Skämt åsido, grön beauty är något jag vill syssla med på heltid så småningom och bloggen är mitt sätt att få utlopp för passionen tills vidare. Kul att man kan inspirera!

Kommentera

