Premiär; Tävling!

TÄVLINGEN AVSLUTAD

Då var det dags för den allra första tävlingen här på bloggen!  Bidrar med vinst till en lycklig vinnare gör Bodystore.com, som förutom hälsokost även har flera hud-, hår och kroppsvårdsprodukter i sitt sortiment. För att vinna vill jag att ni går in på sidan och kollar igenom sortimentet. Välj ut den hud-, hår- eller kroppsvårdsprodukt du allra helst skulle vilja ha och skriv det i kommentarsfältet här på bloggen. För att vinna måste du även motivera VARFÖR du skulle vilja ha just den produkten. Bästa motiveringen kommer väljas ut av Bodystore.com och får den produkt man önskat hemskickad till sig. Tävlingen pågår fram t.o.m. tisdag 26/10 kl 24:00. Lycka till!

Uppdaterat: För er som vill går det även bra att maila in bidragen till mig på rosellabeauty@hotmail.se och då behöver ni inte heller skriva något i kommentarsfältet, men glöm inte motivera i mailet.

15 responses to “Premiär; Tävling!

  1. Jag vill vara med!
    Jag vill vinna Viviscal Hårnäring: http://www.bodystore.com/3/sv/artiklar/viviscal-harnaring-60-tabletter
    Mitt hår har blivit så glanslöst och livlöst på sista tiden, jag vet inte varför. Jag tappar väldigt mycket hår nu, och trots att jag tar hand om det verkar ingenting fungera! Så det skulle vara spännande att testa detta.

  2. Jag skulle helst vilja vinna denna produkt: BaByliss Hårtrimmer E774XDE

    Motivering: Då jag klipper min son själv så skulle det underlätta massor med en trimmer som klarar att hålla samma längd oavett vinkel. Som de flesta vet så sitter en 2-åring inte gärna stilla så det är verkligen en utmaning att klippa håret!

  3. Pernilla/ekoenkelt

    Jag skulle helst vilja vinna: http://www.bodystore.com/3/sv/artiklar/halsokost/-4/nail-oil-vitamin-e-10-ml

    Jag har aldrig använt nagelolja förut, men gudarna skall veta att jag borde! Mina naglar och framförallt nagelbanden ser helt fruktansvärda ut, torra, risiga och allmänt otrevliga. Jag reflekterar över detta varje gång jag jobbar (butiksjobb), då jag tycker det ser så otrevligt ut när jag lämnar fram pengar, varor osv..

  4. Hej, jag skulle gärna vilja vinna ”Fit and smart protein by Charlotte Perelli”
    Tränar mycket, men hinner inte alltid äta då jag tränar direkt efter jobbet. Länge funderat på att köpa protein tillskott för att ha något enkelt men mättande att ta i fikapausen för att inte bli hungrig innan träningen.
    Kan detta vara något för mig, det känns som så. Att den är specialdesignad av en kvinna till kvinnor gör saken mycket bättre 🙂
    Spännande att testa, kan jag få ut mer av min kropp med en liten ändring på 2-fikat tro?

  5. Jag skulle vilja vinna BaByliss Hårfön D161E.
    Min nuvarande hårfön håller på att dö ifrån mig, så det tar typ ett år att få håret torrt. Och som fattig student har jag inte råd att köpa en ny. Det står också att fönen hjälper mot elektriskt hår, och det har jag problem med speciellt på vintern. Skulle vara kul att se om det funkar. 🙂

  6. Hej, Jag vill vinna Green energy organics cleansing milk Extra doux. Har provat många rengöringsprodukter. Känner mej inte ren eller så känner man sej torr. Den här verkar intressant. Kanske passar mej som e 40+.

  7. Hej Jenny,

    Tävlingar är ju alltid spännande =)!!!

    Både mitt hår och min hud ändrar sig efter årstid och nu när kalla hösten och framför allt vintern är i startgroparna så tänkte jag för en gångs skull vara förberedd med att ha återfuktande produkter hemma. Jag har därför kollat lite extra på Bodystores hemsida om Green energy Organics hårinpackning (Fruity eftersom jag är en liten torris) men aldrig kommit till skott. Vem vet, jag kanske har tur och vinner en här??? 😉

    Mvh Sarah

  8. Hellu !! Nu har jag kollat runt lite.. :o) Såå kul med tävlingar..Om jag vinner så skulle jag vilja ha Fuktighetskräm för ansiktet ur Rosenserien..Ekologisk är den med..läste jag på Bodystores sida :o) Sånt gillar jag..Har länge letat efter en bra ansiktskräm ..men det är inte lätt att hitta rätt..Och vad jag förstår så är du lite av en fan till Rosenserien..Och av det jag läste så är den bra om man börjar få lite wrinkles..hehe..Men.men..Jag läste ett litet visdomsord idag.. :o) ”Ungdomen varar längre än ungdomen tror” Sååå det får man ju tro på..Man är ju inte äldre än man känner sig.. ;o) Eller hur ? Sååå därför vill jag vinna denna ansiktskräm, så jag kan bevara min ungdom..hihihi.. Kramar;o)

  9. Pingback: Liten sammanfattning av Hauschkaprodukter « Rosella Beauty

  10. Jag skulle vilja ha Nokas viktminskningskit som jag har hört massa positivt om. http://www.bodystore.com/3/sv/artiklar/halsokost/detox-viktkontroll/noka-milkshake-15-portioner-2-st-meal-pro-regular-sample-35-g
    Min dröm är att få göra en bröstförminskning men för att komma dit måste jag tappa 5 kilo till. Inte det lättaste när man har 2 barn under 3 år hemma. Motionscykeln används flitigt på kvällstid här hemma och har gett effekt men nu har vikten stannat på irriterande 5 kilo för mycket!
    Mvh Terese

  11. Pingback: En sista påminnelse « Rosella Beauty

  12. Jag vill också tävla!

    Skulle vilja testa rosen-serien.
    Har hört mycket bra om den men aldrig provat. Min hud är torr men jag har en fet T-zon 😉

    http://www.bodystore.com/3/sv/artiklar/halsokost/kosmetika/rosenserien-fuktighetskram-rengoringskram

  13. Eftersom jag nu har passerat 30 är jag på jakt efter en riktigt bra ögonkräm. Har hittills inte funnit någon som håller måttet, men har hört mycket bra om Stem Organics Intensive Eye Serum.

    Håller nu på att rensa mitt badrumsskåp och letar rena och naturliga alternativ att fylla det med. Skönhetsindustrin är en djungel men jag tror stenhårt på att ekologiska produkter kan vara minst lika effektiva som konventionell hudvård.

    Därför skulle vilja vinna denna fina ögonkräm från Bodystore!

  14. Pingback: Gröna Beautyåret 2010, part six |

Kommentera

