Ett litet paket kom med posten

Visst är det alltid lika roligt att få paket? Idag låg dessa tre sötnosar från Färg & Förändring i min låda och väntade på mig:

Tycker förpackningarna utstrålar omsorgsfullt förpackat hemmakok och produkterna har mysiga namn som Regn och Blå Fotkräm. De får gärna stå långt fram i badrumshyllan hemma hos mig. Dottern och jag sniffade lite tillsammans och upplevde dofter av skumbanan, mintpastiller och ros, mmm..

 

4 responses to “Ett litet paket kom med posten

  1. Sv: Tack 🙂 Sminkningen var dock mycket mörkare i verkligheten än på bild!

  2. Jag älskar Färg och Förändrings produkter och dofter. Min favorit är Solapelsin som jag gärna smörjer in mina fötter och armbågar med. Tyvärr innehåller de flesta produkterna phenoxyethanol, vilket jag inte gillar givetvis.

    • Ja, dom doftar verkligen ljuvligt och det är så synd att dom konserverat med phenoxyethanol. Men jag kommer i alla fall ge produkterna en chans i fall andra är nyfikna 🙂

  3. Pingback: Gröna Beautyåret 2010, part one |

Kommentera

