För er som undrar ang. skuggorna

Ville ju ha hjälp att välja skuggor ur MAD minerals sortiment. Jättegulligt av er som kom med fina förslag, men tyvärr är inte min dator kompis med MAD minerals hemsida tydligen. Jag kan komma dit och kolla lite, men sen när jag klickar och ska läsa om ingredienserna i en färg så vill den inte längre och det går inte komma tillbaka till hemsidan heller. Har försökt vid flera olika tillfällen i ett par dagar och samma sak händer varje gång 😦

Därför vill jag bara säga att jag ännu inte bestämt mig för vilka skuggor det blir eller om jag över huvud taget beställer därifrån. Jag återkommer!

2 responses to “För er som undrar ang. skuggorna

  1. MAD Minerals är toppen. Jag beställde typ 50 prover i de minsta askarna, jättebilliga, tillsammans med kompis, och jag kommer att ha ögonskuggor tills dagen jag dör! De är mycket pigmentrika och väldigt dryga!

    • Å, vad sugen jag blir. Jag får kanske göra ett nytt försök, trots att redan köpt Nvey Eco-paletter. MAD-minerals har ju så otroligt många snygga färger och jag har hört flera som säger att dom är väldigt pigmentrika. Precis vad jag söker.

Kommentera

