100% Pure shopping!

Nu har jag äntligen beställt produkten jag suktat efter ordentligt – 100% Pures primer! Ska bli sååå spännande att testa. Kommer självklart ge er en smygtitt när den kommit och skvallra lite om hur den verkar. Vet att fler är nyfikna. Fick naturligtvis klickat hem lite mer grejer när jag ändå var igång, men jag var ganska duktig och svävade inte ut alltför mycket så det blev ”bara” dessa tre saker totalt, allt från 100% Pure:

* Facial Peel Mask, Pineapple Enzyme

* Fruit Pigmented Ultra Lengthening Mascara

* Luminous Primer Vitamins + Antioxidants with Resveratrol

Just nu var det dessutom till min stora glädje 15 % rabatt på 100% Pures sortiment, vilket jag tjänade en hundralapp på. Detta gäller tills vidare i denna webshop, så passa på!

4 responses to “100% Pure shopping!

  1. Mascaran ska det bli jätteintressant att höra vad du tycker om den, har läst ganska negativa recensioner om den på Makeupalley, att den släpper mycket. Hoppas det kan motbevisas!
    Trevlig helg:)

  2. Funderade lite på hur man fick 15%? 🙂

Kommentera

