Smygtitt på produkter från REN

Att beställa från utlandet är inte alls tokigt. Vissa produkter kan man hitta till bra mycket bättre priser än vad som är möjligt i Sverige. Nackdelen är att det ibland tar tid innan man får produkterna. När man väl bestämt sig vill man ha dom i sin hand helst igår och har ingen lust att vänta ett par veckor, även om det absolut kan vara värt det.

Produkterna jag beställde till maken från RENs hemsida kom i alla fall med raketfart. Efter två dagar fanns de att hämta. Multi-Tasking After Shave Balm och High Glide Shave Cream går tillsammans loss på ca 700 kr i Sverige. Vi betalade ca 500 spänn inklusive frakt från Storbritanninen. Man fick dessutom välja två fria prover som de skickade med. Jag tyckte maken skulle ha Pore Minimising Detox Mask och Glycolactic Skin Renewal Peel Mask.

Tänkte jag skulle få honom att gästblogga om dem längre fram, men han är inte jätteintresserad av det 😉 Jag får uppmärksamma hans reaktioner och intervjua honom längre fram istället. Att han gillar sina nya rakgrejer är det i alla fall ingen tvekan om. Varje gång han rakat sig går han runt och känner på sin lena haka och bebismjuka kinder. ”Det bästa jag nånsin testat” och ”Det har aldrig varit så lätt att raka sig” är kommentarer jag hört några gånger nu 😛

För er som har motsträviga män så hittade jag en lite kul länk med ett bildspel och info som ni kan visa (obs! vissa kunskaper i engelska krävs dock 😉 ) http://www.good.is/post/six-dangerous-products-men-use-daily-and-what-to-use-instead/page:1#slideshow_51062

Kommentera

