Aloe vera gel utan konstigheter

Aloe vera gel är något jag ALLTID har hemma. Är huden orolig med plitor eller finnar använder jag aloe vera under nattserumet och punktvis på de utsatta ställena. Vid sår och småsprickor funkar det utmärkt eftersom det enligt min erfarenhet läker mycket snabbare och förhindrar att såret blir infekterat. För små ben brända av brännässlor lindrar den omedelbart och vid solsveda är den oumbärlig. Användningsområdena är väldigt många. MEN, jag har inte lyckats hitta någon aloe vera gel utan konstigheter, tills nu. Här finns en aloe vera gel från Aubrey Organics som endast konserverats med fröextrakt från grapefrukt samt E-vitamin. Den kommer med stor sannolikhet hamna i min hylla.

One response to “Aloe vera gel utan konstigheter

  1. Åh, den vill jag gärna ha en recension på senare i så fall. Har också varit ute efter Aloe Vera, utan konstigheter. Kram

Kommentera

