Superbra handkräm för torra vinterhänder

Så fort det blir lite kallt ute känner jag direkt att händerna lätt blir torra. Förra vintern var hemsk, dels var händerna jättetorra och dels hittade vi ingen riktigt bra handkräm förrän i slutet av vintern. Nu är jag i alla fall väl förberedd och har självklart laddat upp med min stora favorit Lavera Basis Sensitiv, som jag gjorde en liten kort recension på i den andra bloggen. Vilken är din favorit bland handkrämerna?

 

5 responses to “Superbra handkräm för torra vinterhänder

  1. Av de som jag har hunnit med att testa så är faktiskt just den här Basis Sensitiv från Lavera den absolut bästa.

    Perfekt att den finns i ett mindre väskformat också.

  2. Denna hör också till mina favoriter! Tycker även jättemycket om Hauschkas. Dermanords är även de superbra, men doftar lite trist…

  3. Jag har också den här från Lavera som favorit, den är helt enkelt oslagbar mot torra händer. 🙂

  4. Pingback: Mina måsten på vintern |

  5. Pingback: Svar på frågor del 1 |

Kommentera

