Så typiskt! Fast rätt bra ändå..

Det blir tydligen inga mineralpigment från MAD minerals för mig, inte nu i alla fall. Som jag skrev tidigare får jag problem efter en stund när jag ska kolla skuggorna och hur jag än försökt i helgen, händer samma sak så nu lägger jag ner det. Så himla tråkigt eftersom de var så fina, men vill ju ha nya ögonskuggor NUU!

Självklart kommer en av er som kom med förslag att få nåt litet som tack, precis som jag lovade. Min slumpgenerator tyckte att den som kom med förslag nr 2, nämligen Jorunn, var den som skulle få ett litet tack. Jag hör av mig till dig 🙂

Ni som hängt med mig ett tag förstår kanske att jag inte gett upp utan hittat ett alternativ 😉 Det är inget dåligt alternativ kan jag meddela. Lyckades idag komma över två ögonskuggepaletter och en singelskugga till ruskigt bra pris. Om jag visar denna bilden, fattar ni vilket märke jag talar om?

Organic Creative Eye Color System

 

7 responses to “Så typiskt! Fast rätt bra ändå..

  1. Fantastiska Nvey?

  2. Kan kanske vara det 😉 Håll utkik, så visar jag när skuggorna kommit i min besittning.

  3. Tjohoo..vad kul :o) Ja, det blir spännande..

  4. Och vad tråkigt att du inte fick tag på skuggorna :o(

  5. Ännu bättre skulle jag vilja säga 😉
    Kram Gabriela ❤

Kommentera

