Smygtitt på 3x 100% Pure + lite till..

Inte klokt egentligen att man blir som en liten unge när man beställt roliga saker. Jag blir helt rastlös och sliter upp paketet så fort jag fått det i min hand. Är jag ensam? Jag vet då vad min lista till tomten kommer bestå av 😉

Naturlig mascara är ett krux alltså, men jag vill tro att denna från 100% Pure är den bästa hittills. Jag vill ha en mascara som inte ger fylliga fransar i ett svep, utan vill bygga upp och forma dem själv. Det funkade perfekt med den ganska hårda borsten som inte kladdade över huvud taget. Lätt att tvätta bort och har inte märkt av att den släpper. (Om ni klickar på bilden intill kan ni se resultatet, bortse bara från bullsmulan i mungipan 😛 )

Peelingmasken med ananas var spännande minsann. Jag blandade den med vatten och konsistensen blev som flytande honung. Blev så stel att det såg ut som jag hade plastfolie i ansiktet 😀 Men jäklar vad ren jag kände mig efteråt!

Primern var jag mest nyfiken på och den gav en slät hy med silkeskänsla. Jag gjorde ett litet test på handryggen med ögonskugga också. Där ögonskuggan applicerats ovanpå primern tyckte jag att färgen framhävdes bättre och satt kvar längre.

Gulliga Linda, tjejen bakom denna blogg, som dessutom jobbar på Eleven skickade hem dessa sötnosar till mig också:

Ansikts- och ögonkräm från Vegan Apoteke samt rengöringsmjölk från Love the Planet. Båda märkena har produkter i väldigt humana prisklasser. Sånt gillar vi 😀

Förresten så har Linda en riktigt fin tävling på sin blogg  just nu där man kan vinna en ghd-styler, med rosa mönster dessutom! Så länge jag inte hittar en ”grön” plattång skulle jag absolut kunna nöja mig med detta söta sak 😉 Klicka här för att komma till tävlingen.

7 responses to “Smygtitt på 3x 100% Pure + lite till..

  1. 100% pures mascara såg ju ut att ge riktigt bra med volym, kanske det blir för mig att testa den också i ett senare skede, har testat mascaran jag köpte från Sante lite smått och den kändes inte helt klockren. 🙂

    • Jo, den funkar bra om man själv vill bygga upp volymen. Idag var dock inte mina fransar alls kompis med mascaran, så jag antar att den eviga jakten fortsätter *pust* Tråkigt att inte Santes mascara var en hit.

  2. Jättekul o höra att mascaran inte släpper i alla fall, för det är det värsta jag vet när det gäller mascaror…

  3. Pingback: Ananas och AHA |

  4. Pingback: Mina måsten på vintern |

  5. Pingback: Eko-sotning |

Kommentera

