Kampanjpris på Rich Hippie

Min badrumsrensning härom dagen resulterade i att jag endast har mina Tsi-La-prover och min Jean Paul Gaultier Ma Dame kvar i parfymväg. Visst, Ma Dame är inte ett dugg naturlig, men är numera också den enda konventionella produkt jag har kvar i badrummet. Känns jäkligt bra! 😀 När jag förgiftat mig färdigt lite med min gamla parfym så måste jag ju ha en (eller två, eller tre) ersättare. Funderar på att helt osniffat slå till på en av Rich Hippie-parfymerna som just nu säljs här för endast 149 kr fram t.o.m. 31/10. Har du testat någon av dem?

 

5ml Bohemian Wedding

 

6 responses to “Kampanjpris på Rich Hippie

  1. Jag ser fram emot att få testa min Rich Hippie ”Bohemian Wedding” som kommer i dagarna. Jag har precis använt upp min vanliga parfym, så jag behöver verkligen köpa en grön och skön parfym.

  2. Har du luktat på den innan? Jag vill ju ha en lite kryddigare parfym så jag vet inte vilken av dom som finns för 149 kr som skulle passa bäst. Är inte så sugen på megablommig parfym med citrus ton. Jag vill helst ha en tung, varm doft att sniffa på i höstmörkret 🙂

  3. Pernilla/ekoenkelt

    haha, underbart att du uttryckte dig med ”när jag förgiftat mig färdigt”, för det är precis så jag tänker när jag använder de konventionella produkterna som finns kvar i badrummet. OJ vad jag ska fira med champagne den dagen kemikalierna är borta för alltid! 🙂

    Och då är det väl lika bra att jag också slår till på en ekoparfym.. tror jag. beslutsångest beslutsångest!

    • Japp, min parfym är giftig som en kemikaliefabrik. Fast den luktar trots det väldigt gott 😉

      Välkommen i klubben! Beslutsångest är ett ständigt inslag i min vardag. Jag vet inte HUR jag ska kunna bestämma mig för EN parfym. Det gör ju inte saken bättre av att jag har Tsi-La proverna hemma heller 😀

  4. Jag tänker också andvända klart min ”giftiga parfym” och sen köpa en från Rich Hippie. Men vet ju inte än vilken som passar mig. *suck*

Kommentera

