Med tanke på diskussioner om kläder

Både hos Naturligt Snygg och Ekoenkelt togs ämnet kläder upp igår. Vilket jag på sätt och vis tycker platsar i kategorin ”skönhet” (en riktigt snygg outfit kan få dig att känna dig som vilken beautyqueen som helst, ju 😉 ). Men hur läckert är det egentligen med alla dessa syntetiska material? (för insidan?) Och hur vårdar vi våra plagg? Ärligt talat tänker jag inte fundera mer över det just nu, för jag var tillräckligt arg på mig själv igår för att ha gjort en massa dumma inköp i början av hösten.

Passande nog blev jag idag tipsad om en tävling som BambuButiken har just nu, där man kan vinna presentkort om 500 kr. Förutom bambukläder, finns ju även lite kvar av Nvey Eco-sortimentet till nedsatt pris för oss makeupjunkies samt lite annat smått och gott. Men vet ni, om jag vinner ska jag banne i mig slå till på ett fint plagg till mig, maken eller barnen, bara för att dämpa det dåliga samvetet över mina ”fynd” i garderoben. (Eller? 😉 )

Vill du också vara med och tävla kan du göra det här.

Kommentera

