Ska du resa till värmen i vinter?

Omhuldande feta krämer, fluffiga bodybutters och jakten efter den perfekta handkrämen känns kanske mer aktuellt än solskyddskrämer denna tiden på året. Faktum är att det är bra tillfälle att bunkra upp med solkrämer just nu eftersom de ofta är nedsatta i pris. Dessutom är det säkert flera av er som bokat resa till värmen för att fly vintern för en vecka eller två.

Dermanords solskydd var mina bästisar i somras. Har faktiskt inte testat fler riktigt ”gröna” solskyddsprodukter, men kände mig väldigt nöjd med dessa två. Recensioner finns här. Just nu hittar du dem i den här webshopen till riktigt bra priser, 89 kr för krämen och 145 kr för oljan. Väljer du alternativet ekonomifrakt blir det fraktfritt dessutom.

Eco cosmetics har flera solkrämer med olika solskyddsfaktor. Här hittar du dem till nedsatt pris.

3 responses to “Ska du resa till värmen i vinter?

  1. Ja, nästa år ska jag satsa på gröna solskydd helt klart. Jag har testar Eco Cosmetics solskydd bara. Kul med lite andra alternativ. 🙂

  2. Ja, de är lite svåra att få in i huden, men jag gillar den helt klart. De är ju väldigt billiga alternativ också. 🙂

Kommentera

