Smygtitt på Soapwalla

Rosenseriens deo är nog den naturliga variant jag hört allra mest gott om. Under några månaders tid är det just Rosenseriens deo jag själv använt eftersom den funkar ganska bra och jag har helt enkelt inte heller stött på några värdiga konkurrenter. Den ENDA deo som någonsin hållt mig helt luktfri dagarna i ända är Dove roll-on. M a o har jag väldigt lätt att osa en aning framåt eftermiddagen. Just därför blev jag extra nyfiken när en, för mig, helt ny deo dyker upp – på burk! – i krämform! Glädjande nog har jag fått möjlighet att testa den. Så nu gäller alltså Rosenserien vs. Soapwalla.

Idag har jag haft Rosenserien i ena armhålan och Soapwallas kräm i andra. Nog för att Rosenseriens deo doftar bättre än Soapwallas direkt efter applicering, men nu ikväll föredrar jag faktiskt att sniffa i den armhålan Soapwalla suttit. Great! Hoppas det fortsätter så.

3 responses to “Smygtitt på Soapwalla

  1. Spännande att se om resultatet håller sig! Själv tycker jag tyvärr att naturliga deos är ursvåra att hitta bra av, nästintill mascara är det den produkt som ger störst utmaning när jag vill byta från konventionell till naturlig och ren…

    • Verkligen. Ingen svettlukt än i alla fall och nu har den suttit ca 12 h, det bådar gott.
      Håller med dig till fullo, att hitta en superbra naturlig mascara känns som mission impossible.

  2. Pingback: Soap♥wallas Deodorantkräm « ECOMUFFIN

Kommentera

