Parfym, parfym, parfym..

Är minst sagt helt insnöad på parfymer just nu. Så otroligt spännande det är att upptäcka ett område som för mig är helt nytt. I mitt badrum experimenteras det för fullt med Tsi-La-proverna som går alldeles utmärkt att blanda för att få fram egna ljuvliga kombinationer. Jag kommer inom kort skvallra lite om vad mina sinnen säger om de olika godingarna.

På tal om maskulina dofter som Vera på Ecomuffin skrev om igår, så såg jag nu att denna webshop bl.a. har en annan variant på Rich Hippie-parfym – Nirvana – också TILL NEDSATT PRIS. Yey!

Så här står det om Nirvana:

En unisex doft med varma maskulina toner och djup romantik. Innehåller extrakt av Indiskt sandelträ, Västindiskt vildvuxet lagerblad samt skal av Italiensk bergamott.

Jag som älskar doften av sandelträ (och som också är svag för mer maskulina dofter) tycker den här låter ljuvlig.

 

4 responses to “Parfym, parfym, parfym..

  1. Hejsan, ville säga tt jag har blivit så inspirerad av era gröna bloggar att jag har också startat ett.
    Tack för inspirationen.

  2. Ännu en unisexparfym? Underbart att du gillar dem också (och även manliga dofter) som jag. ❤ det finns oändligt spännande dofter och jag vill helst ha alla! På en gång. Tihi.

    • Jajemän, enligt info från Classy Organic är det en kvinnlig doft med en manlig ton. Låter najs va? 😉 Har du fått din Bohemian Wedding än förresten?

Kommentera

