Grattis!!

 

Terese

Du har vunnit premiärtävlingen med följande motivering:

Jag skulle vilja ha Nokas viktminskningskit som jag har hört massa positivt om. http://www.bodystore.com/3/sv/artiklar/halsokost/detox-viktkontroll/noka-milkshake-15-portioner-2-st-meal-pro-regular-sample-35-g
Min dröm är att få göra en bröstförminskning men för att komma dit måste jag tappa 5 kilo till. Inte det lättaste när man har 2 barn under 3 år hemma. Motionscykeln används flitigt på kvällstid här hemma och har gett effekt men nu har vikten stannat på irriterande 5 kilo för mycket!
Mvh Terese

Jag har även skickat dig ett mail, så återkom till mig med dina adressuppgifter så skickar Bodystore.com vinsten till dig. Hoppas din vinst kan bidra till att hjälpa dig nå ditt mål!

Tack till alla andra som var med och tävlade!

Kommentera

