Looki!

Vilka söta flaskor som damp ner i lådan idag för att testas, Nirvana och Utopia från Rich Hippie. Mycket spännande. Kan skvallra om att näsan vädrar två skilda unisexdofter, en som drar åt trä och kryddor, den andra åt citrushållet.

För er som kanske missat det, så finns Rich Hippies dofter i den här nya webshopen just nu för endast 149 kr inklusive frakt. Kul med fler gröna beautyshoppar på nätet 😀

4 responses to “Looki!

  1. Pernilla/ekoenkelt

    Men då! Jag har inte fått min ännu! Nu kommer ju du få lukta jättegott i helgen och jag får gå omkring helt utan ”summer of love”!

  2. Utopia läste jag var en unisex-doft också. Det fanns någon mer som jag inte minns vad den hette, men som jag tänkte du och jag skulle gilla. Ska kolla foldern när jag kommer hem (är ju fortfarande på jobbet).
    Rich Hippie ska ha 4 unisex-dofter. Det gillar vi. Dock tyckte min sambo att Shambala doftade unisex också, i alla fall till att börja med. Men den gick från citrus till blommig i doften.

Kommentera

