Såna här erbjudanden vill vi ha!

Erbjudanden av detta slag skickar 100% Pure ut varje vecka. Och lika sur blir jag varje gång för att dom inte skeppar internationellt, bara till USA och Kanada. Jag menar, ca 300 kr för allt detta! Hade lätt beställt ett sånt kit, trots jag är mättad på chokladdoft för tillfället. Perfekt att ge bort i juklapp eller present.

Fler såna erbjudanden vill vi se – i Sverige!

5 responses to “Såna här erbjudanden vill vi ha!

  1. Jag är ganska mättad på choklad jag med just nu. Jag har tagit en liten paus från min underbara Queen Helene Naturals cocoa butter creme. Det blev lite för mycket av det goda! Men om några dagar har jag abstinens igen…

    Ja, sådana erbjudande vill man ju gärna ha. I Sverige. För det priset.

  2. Ja, man får sockerchock kanske? 😉

  3. Du vet väl att du gratis, via ett antal olika företag, kan skaffa en virtuell adress i Staterna som 100% Pure kan ”leverera” till? Företaget som fixade adressen åt dig vidarebefordrar sedan produkterna till din adress i Sverige…

    Jag har själv aldrig testat men jag vet många som har och det ska funka finfint! Finns en mass info om detta på nätet.

    Lycka till!

    Kram

    • Jo, jag läste det någonstans, men det kändes lurigt. Fast eftersom du vet flera som gjort det och att det funkat bra, så kanske det tål att tänkas på 😉

Kommentera

