Julklappstips no 1

För att inte behöva tokstressa dagarna innan julafton med all julmat och alla klappar som ska inhandlas tycker jag det är skönt att redan börja fundera över vad jag ska köpa till mina nära och kära. I år tänker jag försöka handla så mycket jag bara kan från nätet, för då kan jag sitta i lugn och ro och planera mina inköp utan att behöva trängas med en massa andra hysteriska människor.

Jag antar att ni inte blir förvånade om jag säger att tänkta temat för mina inköp kommer vara grön skönhet, kanske inte till barnen då. För er som inte har tid att surfa runt, eller för den delen inte vet var ni ska leta, tänkte jag dela med mig av lite julklappstips framöver som kanske kan vara till användning. Samtliga produkter nedan hittar ni i den här webshopen, som också har fri frakt.

Lyxiga små duschkompisar från John Masters Organics ca 266 kr.

 

BellaPierre Cosmetics skimmerpigment i lekfulla färger ca 532 kr

 

En resväska fullproppad med godsaker från Burt’s Bees ca 225 kr

 

Kärlek till huden från Jurlique ca 113 kr

 

Naturlig rakning från Living Nature ca 279 kr

 

Kit från Spiezia Organics för mjuka händer och fötter ca 398 kr

 

Bubbelbad för babybin från Burt’s Bees ca 113 kr

 

6 responses to “Julklappstips no 1

  1. Pernilla/ekoenkelt

    Burt’s bees väskan! Åh, kärlek! Den vill jag köpa till mig själv i julklapp! 🙂 Hur är det med frakt/till från den sajten måntro?

  2. En till bra webbshop är http://www.naturisimo.com. de säljer endast ekologsk hudvård och make up. de har rea på vissa produkter men priserna är rätt hyfsade ändå.
    En sajt värt att undersöka nu inför julen.

    Ha det så bra!

  3. Pingback: John Masters-kit i svensk shop |

  4. Pingback: Gröna Beautyåret 2010, part six |

Kommentera

