Fifty-fifty face

På väg in i duschen häromdagen fick jag lust att experimentera lite. Att det kan göra stor skillnad när man lägger en bas av concealer, foundation och puder kan jag ju se med blotta ögat. Men vanligtvis sminkar man inte bara ena ansiktshalvan för att kunna se förvandlingen mer konkret. Det var vad jag ägnade mig åt. Ni ser själva vilken sida som är sminkad, eller?

  • Nvey Eco concealer Neutral
  • Nvey Eco flytande foundation nr 512
  • 100% Pure Foundation puder Peach Bisque

 

5 responses to “Fifty-fifty face

  1. Det behövs inte så mycket men det gör en klar skillnad 😉 Visst är det kul att dokumentera det med bilder? Jättekul att du delar med av det till oss andra ckså 🙂

    • Ja, jag har nyligen upptäckt hur kul det är att dokumentera sånt. Det är verkligen skoj att göra jämförelser. Roligt att du uppskattar att jag delar med mig 🙂

  2. Jag tycker du är väldigt fin osminkad också! 🙂

  3. Pingback: Gröna Beautyåret 2010, part six |

Kommentera

