Attans också!

Det här damp ner i min brevlåda idag:

När jag väl får min allra första inbjudan till pressinformation kan jag inte ens ta mig dit 😦

Visst, det går tåg men det kostar ju en förmögenhet för mig att åka fram och tillbaka till Stockholm om man inte beställer biljetterna långt i förväg. TYPISKT!

Får väl höra om jag åtminstone kan överlåta entrébiljetten till Allt för Hälsan.

Det här kommer jag gräma mig över ett tag nu.

2 responses to “Attans också!

  1. Men åh, vad typiskt Jenny! Du hade varit värt det big time! ❤

Kommentera

