Kroppsvårdsserie med roliga namn

Vad sägs om ”Dirty”, ”Grumpy”, ”Knackered”, ”Lazy”, ”Moody”, ”Wild”, ”Udderly Gorgeous” eller ”Baby” Cow? Men allra roligast är faktiskt ”Horny Cow”, kan ju tolkas lite hur som helst.

Denna serie kroppsvårdsprodukter är nyanlända i denna webshop. Har kikat igenom ingredienslistorna lite snabbt och noterar phenoxyethanol ganska högt upp i ingredienslistan på flera produkter. Isopropylalkohol är också in av ingredienserna jag stötte på, vilken klassas som irriterande och har misstänkta cancerframkallande egenskaper. Inte bra. Lite andra mystiska ingredienser stötte jag också på, men fördjupade mig inte vidare. Skulle jag köpa något från Cowshed så är det den här underbara Baby Cow-tvättsvampen. Hur söt som helst!

COWSHED Baby Cow Floyd the Sponge

 Undrar om den är eko förresten 😉

4 responses to “Kroppsvårdsserie med roliga namn

  1. Åh, vilken söt ko! Jag älskar kor! Fast mest sjökor! 🙂

Kommentera

