Matchar mysdressen

I lördags var det en riktig slappardag då jag bodde hela dagen i min mysdress. Piffade i alla fall till mig med lite färg på ögon och läppar, så jag inte skulle känna mig fullt lika sunkig 😉

 

  • Först några puffar puder från 100 % Pure, ”Peach Bisque” (glömde concealer)
  • Pyttelite rouge nr 955 från Nvey Eco
  • Hela ögonlocket sveptes över med TVÅLs ljust rosa mineralskugga ”Flower’s Cove”
  • TiKeis syrenlila ”Jewel” på hela rörliga locket, utom inre ögonvrån, samt ovanpå vit kajal från Korres innanför nedre fransraden.
  • Mörkare lila från Nvey Ecos palett nr 6 i globlinjen och yttre ögonvrån suddades upp mot ögonbrynet.
  • 2 lager volymmascara från Dr.Hauschka
  • Godisrosa läppstift nr 359 från Nvey Eco.

Matchar min älskade mysdress riktigt bra 😀

4 responses to “Matchar mysdressen

  1. Vad fin sminkning! 🙂 Passade verkligen dig bra.
    Jag tycker personligen att det är svårt med lila ögonskugga, ser lätt ut som blåtiror i stället 😉

  2. Ja, super fin sminkning! Krispig frächt som en nyponros ❤

Kommentera

