Dofta som en gudinna

När man väl upptäckt något nytt, spännande vill man gärna utforska det ännu mer. Så är det för mig med naturliga parfymer just nu. I den här webshopen hittade jag en serie dofter gjorda på enbart mandelolja och eteriska oljor.

Parvati Fragrance

Den hängivna och ambitiösa Parvati värnar om familjen och är en älskad gudinna (låter som mig 😉 ). Parfymen uppkallad efter henne doftar förföriskt och mystiskt av vanilj och mysk. Låter helt lovely! Vilken parfym är du i The Goddess Line?

4 responses to “Dofta som en gudinna

  1. Hej Jenny!
    Jag kollade igenom beskrivning på de tre dofterna och för mig blev resultatet det samma som ditt 🙂

    Mysk och vanlij, ljuvligt – Parvati

    mandelolja och eteriska oljor låter bra i alla bra.

  2. Hej, jag använder just nu tyvärr ingen ekologisk parfym, har varit osäker på om vad som luktar gott, tack för tipset!

    PS Vad roligt att du blivit medlem på http://www.ecochiclifestyle.se!

Kommentera

