Veckans blogg!

Eftersom jag inte bara försöker ha ett grönt badrum, utan också en mer grön livsstil så tycker jag det är oerhört inspirerande att läsa om Ekonördarna på Lyckobacken och deras vardag. Det finns så mycket värme och glädje i bloggen att jag blir alldeles lycklig av att läsa. Dom är så ambitiösa och påhittiga att jag själv börjar kika runt i vårt hem för att se hur vi kan återanvända saker. Sedan verkar dom verkligen vara livsnjutare ända ut i fingertopparna och tacksamma för allt fint som finns omkring dem att jag ofta får mig en tankeställare om att man inte ska ta allt för givet.

4 responses to “Veckans blogg!

  1. Det är en riktig myspysblogg, jag gillar den också jättemycket:)

  2. Men tack goa du! Uj, så glada vi blir!!! Tusen, och åter tusen tack! ❤

    Tack också till Ellinor, vad härligt att höra så fina saker om ens blogg på andra ställen!!!

    Många kramar!!!

  3. Ja, det är en härlig blogg att följa!! Jag håller med i allt ovanstående!! 😀

  4. Jag med! Ekonördarna var min första ekoblogg jag läste, och följt sedan dess! ❤

Kommentera

