Skummande nyheter

Nya varianter av 100% Pures body wash har precis anlänt i den här webshopen, i pumpflaska och allt! 185 kr för 500 ml är ju faktiskt riktigt billigt. Funderar på att köpa på mig några godingar.

100% Pure Hydrating Body Wash, Coconut100% Pure Hydrating Body Wash, Vanilla Bean100% Pure Hydrating Body Wash, Raspberry 

 

Som om inte det var nog så har dom även fått in serum, ansiktskrämer, skumrengöringar, ansiktsvatten, peeling, masker, ögonkräm m.m. Gaah! Hur ska jag kunna låta bli att beställa trots att jag har typ allt jag behöver x2 eller 3, kanske 4 😉

100% Pure Facial Toner, Purity Hydrating 

 100% Pure Facial Moisturizer, Brightening Night Balm100% Pure Super Fruits Concentrated Serum100% Pure Super Fruits Eye Balm

 

2 responses to “Skummande nyheter

  1. Duschtvålen blev jag riktigt sugen på, dofterna verkar ju vara riktigt härliga och ingen liten flaska var det heller. 🙂

Kommentera

