Tips på bra ansiktsolja

Nu när kylan biter lite extra i kinderna tycker jag det är så skönt att skydda och mata huden ordentligt med härliga oljor. Min absoluta favorit just nu är ansiktsserumet från Lisen Organics. Det passar min hud perfekt. Den blir verkligen mjuk och elastisk utan att kännas fet. Jag kommer alltid på mig själv att sakna detta när jag ska testa någon annan produkt som nattkräm/olja. I det här inlägget har jag skrivit lite mer. Finns t.ex. hos Vita Vera för 265 kr.

 

2 responses to “Tips på bra ansiktsolja

  1. Pingback: Dina och mina favoriter «

  2. Pingback: Smygtitt på vårdande bär |

Kommentera

