Smygtitt på skrubbtvål och smink

Den här lilla beställningen gjorde jag från SoftSkin förra veckan. Kajalpennorna från Sante såldes ut billigt och eftersom jag vill ha lite andra färger än brunt och grått på mina pennor, slog jag till. (Såg att de tyvärr inte finns kvar längre). Skrubbtvål med kanel och honung lät mysigt så den fick också klickas hem.

Pennorna är ganska mjuka och verkar sitta bra. Är i två olika blå nyanser, en ganska ljus och en mörkare denimblå.

Även om det är opraktiskt med hård tvål i duschen, var den mysig att använda. Kli och havregryn polerar försiktigt och tvålen känns ordentligt rengörande med sitt klämiga lödder. Kostar 49 kr och finns här.

3 responses to “Smygtitt på skrubbtvål och smink

  1. Jag är faktiskt en av de som gillar hårdtvål i duschen, och den där lät ju som en höjdare! Jag gillar Bentleys priser, och jag tror inte alla produkter är lika illa som den jag råkade testa första gången.

  2. Pingback: Sängmys «

Kommentera

