Beauty 3a på hyllan i min dusch

Jag hakar på det trevliga initiativet hos LipGloss Bitch och listar tre av de produkter som just nu står på hyllan i min dusch, eko så klart:

* 100 % 2 i 1 Body Wash Strawberry  – härligt fluff med doft av jordgubb och lite lakrits. Uppskattas lika mycket av samtliga i familjen. Minstingen roar sig gärna med att pumpa ut skum som han smetar på magen samtidigt som han säger ”Mmmmmmm”

* John Masters Organics Citrus & Neroli Detangler – Drygt och bra balsam, men med något mesig doft.

* John Masters Organics 2 i 1 schampo Zink & Sage – Har aldrig upplevt att mitt hår ännu inte ser ut som ett smörpaket trots tredagars utebliven tvätt. Doften av gräddkola sänker inte betyget precis. Älskar’t!

Haka på du också vetja!

5 responses to “Beauty 3a på hyllan i min dusch

  1. Jag fick nästan lust att äta body washen när du beskrev den så, finns den att köpa i Sverige? =)

  2. Jordgubb och lakrits? det är ju nästan som de där godisdöskallarna ju! Must have!

    • Ja, det står inte att den ska lukta lakrits och jordgubb, men min näsa säger det 😉 Det luktar liksom jordgubb med sötlakritsdoft i bakgrunden. Härlig är den iaf – och dryg! 😀

      • Haha, låter som något jag skulle gilla. Jag har inte testat 100 % Pure än, så jag får väl testa det snart. Du pratar ju så gott om det.

Kommentera

