Efter en knepig vecka

Kropp och själ ber om lite extra ompyssling efter en knepig vecka med många funderingar.

Icke borttvättad mascara ligger som ett tjockt lager under ögonen, håret risigt och hakan pryds av fula små finnar.

Kan inte ens bestämma mig vad jag ska göra åt saken – en snabbdusch eller halvdagsspa? Peeling med korn eller peelingmask? Makeup eller inte? Bara krypa upp i soffan under en filt med en kopp té och en bra bok?

3 responses to “Efter en knepig vecka

  1. Vad roligt att du tittade in och lämnade en kommentar! Hoppas du hittade något mer du gillade. Har inte varit så jättebloggaktiv under sommaren, och har väl tappat inspirationen lite med, men läsandet av andras bra bloggar gör att man blir lite mer sugen..

  2. Pernilla/ekoenkelt

    Jag röstar för: snabbdusch, peelingmask (medan du kokar té) och sen soffan och en ruskigt bra bok! 🙂

    Vad ska man annars göra på en söndag? =)

    • Det låter som en bra idé. Om jag bara får lyft ändan från stolen nån gång. Har åtminstone lyckats göra mig en kopp eko-chaité, men en kopp till skadar ju inte 😉

Kommentera

