Jag idag, minstingen och brieost

Lättare mejk med bara lite concealer och puder från 100 % Pure, rouge från Nvey Eco, matt ljust gammalrosa skugga från Dr.Hauschka, matt brun skugga från Nvey Eco, mascara från 100 % Pure och läppstift från Nvey Eco.

Noterade även att vissa rynkor verkar mer framträdande än tidigare – Fy! Wonder why

 

 I profil. Minstingen premiäräter kex och eko-brie.

 

Så här roligt kan man ha då 😀  

 

Förresten så har jag halvt om halvt antagit Klädutmaningen 2.0 och kör med gamla fillor jag grävt fram i garderoben. Ska nog gå fint. Hmm.

6 responses to “Jag idag, minstingen och brieost

  1. God kväll, vännen!
    Så ni lyxar till det ;-)!
    Klart du kommer att klara klädutmaningen. Jag har lallat runt i en gammal tunika jag köpte för tre-fyra år sedan. Med lite roligare make up och några halsband så gick outfiten inte av för hackor (sen kanske inte jag ror hem priset som årets modelejon men vem bryr sig?? haha). Jag har som målsättning att inte köpa något nytt året ut i alla fall. Så, nu fick jag det på pränt också – ingen återvändo alltså ;-).

    Ha det så bra!!

    Kram

    • God kväll sötnos!
      Klart han ska läras tidigt att njuta av såna godsaker 😉
      Tja, du var ju så fin i lördags så det finns nog en och annan pärla i din garderob kan jag tänka mig.
      Tur jag kan luffa runt hemma i mina trista trasor, blir lättare att fixa utmaningen då.
      I’ll be watching you!! 😀
      Kraaaam

  2. Pernilla/ekoenkelt

    Okej, jag har två synpunkter på detta:

    1. HEJA klädutmaningen! Och vadå trista trasor? Jag gillar vad jag ser på bilden! 🙂

    2. Och inte tusan kan jag se några rynkor heller! Dags att putsa badrumsspegeln kanske? 😉

    • Haha..okej idag piffade jag till det med en av mina flera spetskreationer i garderoben.
      Och jo, vid ögonen och kinderna. Har nyss bytt ögonkräm. Kan det vara så enkelt? (Eko-enkelt..haha..dåligt skämt..) 😉 Kinderna kanske jag kan skylla på att det blev lite torrt av pudret 😀

  3. Pernilla/ekoenkelt

    haha, dåliga skämt är de bästa! Och jag ser fortfarande inga rynkor, jag tänker helt enkelt klassa det som måndagsskitsnack!

    Och jag är dessutom övertygad om att alla ekoprodukter kommer göra att huden går bakåt i tiden så att vi alla får superfin bebishy tillslut! 😉

Kommentera

