Känner du till Akamuti?

Akamuti ®

 

Akamuti är ett märke jag inte reflekterat så mycket över att det finns. De verkar ha ju riktigt trevliga produkter som är handgjorda från början till slut. Inga konserveringsmedel eller andra syntetiska ingredienser. Bara 100 % naturliga produkter som dessutom har ett innehåll av råvaror med etiskt och fair trade-ursprung. Basen i produkterna är oljor, smör och vax och är därmed feta och fina, vilket låter härligt för torr vinterhud.

Deras body moisturisers verkar riktigt härliga. Någon som provat Akamutis produkter?

Finns att köpa i denna svenska webshop och på Akamutis hemsida.

7 responses to “Känner du till Akamuti?

  1. Låter spännande! Måste ta o kolla upp märket 🙂

    M @ Lit de Parade.se

  2. Här kommer ett svar på din kommentar på min blogg:
    Eller hur!?! Sätt fart och skriv du med!! Sen måste man ju inte bli så personlig och utlämnande som jag lätt blir…! Men jag bjuder gärna på mig själv!!
    Det är jätteroligt att lära känna sina bloggkompisar lite mera!! 😀

  3. Jag har testat ett bodybutter med kokos som var helt ljuvligt. Och ett moonbutter till nagelbanden. Där påminde du mig att jag måste köpa mer av den.

  4. Jag har deras Sheasmör, till skillnad mot t.e.x. Crearomes (och de flesta) så är detta extra virgin och ej uppvärmt och därför av bättre kvalite´och med bättre näringinnehåll 🙂
    Det negativa är dock lukten, det är ingen särskilt trevlig lukt i sig tyvärr…
    Men jag bryr mig inte för jag älskar Sheasmör 🙂

Kommentera

