Jag kunde inte låta bli

 

100% Pure Fruit Pigmented Cosmetics Minty Powdered Pearls

Den är så söt så jag smäller av! Polkagriskäppar och doft av pepparmint. Skimmer och rosa fluffig puff. Jag var bara tvungen att ha den. Min inre röst sa det. Lite glitter och glam skadar inte i vintermörkret. Linda var dessutom så snäll och tog bilder på det gnistrande pudret. Sen var det helt kört, så nu får jag förmodligen hämta ut denna underbara sak imorgon. Och när man ändå är i farten är det lika bra att fortsätta klicka hem lite till. Jag visar vad imorgon och kan redan nu skvallra om att jag ska utföra ett smärtsamt experiment också 😉

3 responses to “Jag kunde inte låta bli

  1. Jag anande att du skulle klicka hem den! 😉 Men den var väldigt fin, och människan behöver mer glitter i livet, och polkagrisar! (Frågan är om jag kommer falla som en fura för den jag med)…?

    • Du börjar veta var du har mig raring 😉 Vissa saker MÅSTE man ha. Det är bara så och då går händerna av sig själva..klick klick..haha..
      Jag måste nog t.o.m. sätta upp en egen liten hylla endast för mina Minty Powdered Pearls. Bara namnet.. ♥ ♥
      Klart du ska ha lite glitter, puff och fluff 😉

      • Jag är svag för glitter kan ju tilläggas! 🙂 Fast mest på sommaren. Ja, det där med söta namn och söta förpackningar och ett sött innehåll! Tre överraskningar i ett, liksom. Som ett kinderägg. OHHH!

Kommentera

