Hela 40% rabatt på Sophyto

 

Ett fan av eller bara nyfiken på Sophytos produkter? Passa på för det är 40 % rabatt på hela sortimentet av dessa hos Classy Organic fram t.o.m. 21/11. Detta är ett ännu outforskat märke för mig. Jag som är extra förtjust i skumrengöringar känner att fingrarna gärna skulle klicka hem Sophytos Deep Pore Foaming Cleanser.

4 responses to “Hela 40% rabatt på Sophyto

  1. Jag hade höga förväntningar på detta märke, men doften gick inte hem hos mig, alls. Jag mår nästan illa när jag smörjer in mig med den. Usch. Men alla kanske inte doftar likadant?

  2. Nämen fyy!!Det får vi hoppas att de inte gör. Kanske nån annan som vet?

  3. Fast nu ser jag att jag inte fick med att det var en annan produkt än denna – men från samma märke. Så jag inte ställer till det. Sophyto Normalising Day Face Moisturizer är den jag provat. Sorry.

  4. Jag förstod att du menade en kräm. Får hoppas att du inte smörjer in dig med rengöringsskum 😉

Kommentera

