Kan man inte gå själv

Tyckte det var väldigt tråkigt att jag inte hade möjlighet att gå på Allt för Hälsan-mässan, men var glad att min biljett kom till användning i alla fall. Fina Ellinor bakom bloggen Beauty & Nature fick min biljett till sin syster. I det här inlägget bjuder hon på fina bilder och intryck från mässan, vilket jag var glad över så jag fick mig en liten inblick i alla fall.

Inte nog med det, omtänksam som hon är skickade hon lite broschyrer, rabattkuponger och en underbar makeupborste från Zuii Organic, som tack för biljetten. I den söta påsen låg ett fint meddelande som värmde. Tack igen snälla Ellinor! Det grämer mig inte så mycket längre att jag inte kunde gå 😀

Å, vad jag uppskattar alla omtänksamma, snälla, roliga, fina människor man kommer i kontakt med genom bloggandet

Tack för att ni finns! (hoppas ni vet vilka ni är)

 

2 responses to “Kan man inte gå själv

  1. Vad gulligt du skriver Jenny, dina ord värmer verkligen:)

Kommentera

