Väck med mustaschen

Inte för att jag irriterat mig jättemycket innan, men när jag kollat närbilder och tyckt min fjuniga överläpp sett morrhårsbeklädd ut tyckte jag det var dags:

Före:

 

Efter:

 

Morrhåren under underläppen får jag leva med, för dom ville inte hänga med (och syns egentligen knappt annars). Trodde faktiskt det skulle göra ondare än det gjorde.

Eftersom det inte gjorde så farligt ont vågade jag mig även på några tussar på benen. Det gick också fint. Resultatet blev kanske inte det allra bästa, men jag har bara vaxat typ en enda remsa förut för det gjorde så satans ont. Detta var inte lika hemskt.

Vaxet är helt naturligt och doftar härligt av gröna äpplen. Det är väldigt lätt att tvätta bort, vilket är uppskattat. För det brukar inte vara det allra enklaste. Efteråt smörjer man in med en naturlig lavendeldoftande olja för att förhindra irritationer och inåtväxta hårstrån. Vi får se hur bra resultatet håller i sig.

Finns att köpa hos Eleven.se för 115 kr. Om du läser mer här på Lindas blogg kan du dessutom få rabatt och samtidigt delta i en tävling!

Såg även att de fått in fler färger av Badgers underbara Lip Tint & Shimmer. Ååå, vill ha! På bilderna har jag bara ”Opal Shimmer”. Ger mina annars så röda läppar en ljusare fin ton.

För att byta ut självplågeri mot annat ska min man ge mig ”facial treatment” ikväll. Can’t wait!

Kommentera

