Suncoat läppar och lack

Vattenbaserade lack från Suncoat känns som en ganska het nyhet i Sverige. Grämer mig lite att jag inte kan låta bli mina stackars naglar. Är något av en periodare när det gäller att pilla och bita. Aja baja, inte snyggt!

Något annat från Suncoat jag gärna skulle se i svenska shoppar är dom här skimrande läppstiften i söta bambuhylsor. Inte så mycket lyxkänsla, men fina färger som tilltalar mig. Antar att det lär dröja innan vi ser dem här (om vi ens gör det) eftersom dom är helt nya.

”Peach Frost” är såå snygg. Någon som vet om man kan hitta liknande färg från något annat märke?  

Peach Frost Lipstick 

För er som är sugna på nagellack från Suncoat så har Simply Pure erbjudande på nagelkit innehållande valfritt lack, remover och bomullstopsar för 270 kr. Följ länken http://www.simplypure.se/product_details.php?products_id=538 (av någon konstig anledning kan jag inte infoga länkar i själva texten, nån som vet vad som kan vara fel? Oerhört frustrerande!!)

click to see larger image

5 responses to “Suncoat läppar och lack

  1. Jag hade problem med det häromdagen. Kunde inte länka överhuvudtaget. Men nu markerar jag bara ordet som jag vill länka och gör som vanligt. Hoppas det löser sig?

    Jag gillade de där bambufodralen. Tyckte de var riktigt snygga – även om jag inte har så mycket läppstift förutom mitt nude läppstift från Nvey Eco.

  2. Märkligt. Man jag får väl ha tålamod antar jag.

  3. Hej Jenny hoppas att du mår bra 🙂 jag undrar över 100% pures produkter .. kan man använda dom om man e allargisk mot vissa frukter och mandel ? kram

    • Hej Elize! Jo, tack nu verkar det ordnat upp sig 🙂
      Jag vågar faktiskt inte svara på om du kan använda dem. Eftersom de flesta produkterna innehåller fruktextrakt är det nog bäst att du kollar innehållsförteckningen noga. Kanske du kan maila och be om prover så du kan testa litegrann för att se hur/om du reagerar på produkterna.
      Kram J

  4. okej tack det ska jag göra 🙂 kram

Kommentera

