Jag kom på en sak

Det här önskar jag mig 😀

Penselset från Dermanord, just nu endast 498 kr (ord. 995 kr) hos Lilla Kliniken.

8 responses to “Jag kom på en sak

  1. Det var jag som frågade dig ang 100% Pure. Tänkte bara berätta att jag nu har duschat för första gången med shower gel tangerine och smort in mig med body cream tangerine. LJUVLIGA! Det blir omköp 🙂 Luktar som en hel clementin men doften lägger väl sig snart 🙂
    Beställde från supersnabba Eleven. Fick 2 prover från dem men det konstiga är att trots man beställer ekoprodukter (köpte även Johan Master organics) så får man prover på Clarins och Max Factor. Borde de inte skicka med prover på andra ekoprodukter istället? Uppenbart är man ju mer intresserad av det om man kollar beställningen. Bara en tanke.
    Kanske ska maila dem om detta. Tack för svar på mina frågor ang 100% Pure, jag är supernöjd. Mvh Louise

    • Vad roligt att du gillade dem och kul att du berättade. Jag är nästan löjligt förtjust i 100% Pures dofter 😉
      Tyvärr verkar det inte som att de alltid tänker på att man faktiskt beställer eko. Pernilla bakom bloggen Ekoenkelt fick också med flera prover på konventionella märken. Precis som jag också fick tidigare.

      Vera på Ecomuffin-bloggen var smart och skrev i kommentarsfältet att hon önskade ekologiska prover, så det kan säkert du också göra nästa gång.

      Nu blev jag också sugen på att klicka hem lite godsaker från 100% Pure, men jag får väl hålla mig tills efter jul 😉

  2. Jag vill ha NveyEcos penslar! Jag har ju dock penslar från Mary Kay som fungerar. Så även om Mary Kay inte är miljövänliga så känns det onekligen dumt att köpa nya när dessa fungerar ett tag till – även de miljövänliga penslarna kräver energi för att tillverkas, även om det inte är lika mycket. Ibland får man tänka till. Men till nästa gång… 🙂

    • Klokt tänkt! (du får hoppas dom går sönder så du får anledning att köpa nya 😉 )
      Ett penselset från Nvey Eco vore verkligen inte fel, men dom penslarna är ju svinigt dyra!

  3. Åh, jag vill också ha nya borstar/penslar! 😀
    Tack för tipset!

  4. Verkar som ett bra set 🙂

Kommentera

