Budget, Medel & Lyx; Body butters

Ny kategori! Pip gärna till om du har förslag.

1. Lendelunden Sheacreme Vit Choklad Vanilj – Krämig konsistens med doft av vanilj och choklad, 110 kr hos ClearLife.se

2. The Soap Girl Goji Berry Whipped Shea Butter – Doftar helt underbart bärigt och ger mjuk, smidig, väldoftande hud, 249 kr hos Eleven.se

3. Bella Luccè Vanilla-Coconut Whipped Shea – Lyxig allt i allo-kräm med vanilj och kokos, 535 kr hos Eleven.se

4 responses to “Budget, Medel & Lyx; Body butters

  1. Hehe… jag som överdoserar body butter… jag får allt hålla mig till budget. ;D

  2. Det är nog bäst för plånboken ja, inte ens budgetalternativet är egentligen särskilt billigt 😉

  3. Jag gillar att unna mig något lyxigt ibland för jag är värd det. Denna är jag värd känner jag. 🙂 Frågan är om jultomten tycker det också?

Kommentera

