Skin Food som primer?

I månadens utskick från Kicks hittade jag texten ovan. Skin Food som primer? Känns väldigt kladdigt, om man inte har snustorr hud vill säga. Någon kanske har testat?

Blir nog själv tvungen att göra det för att se hur det ska funka egentligen.

5 responses to “Skin Food som primer?

  1. Passar säkert jättebra som primer om man använder mineralfoundation i puderform.

    Önskar dig en fin helg och en första advent fylld med glögg, lussebullar och nära och kära:)

  2. Hmm..känns som att lanolinet kan täppa till, men som sagt, jag måste nog testa redan idag.

    Tack snälla, detsamma önskar jag dig! 🙂

  3. Ja har man talgkörtlar som lätt proppas igen kanske skin food inte är det mest idealiska i ansiktet, men lanolin skyddar jättebra nu i vinter om man är väldigt torr.

  4. Jag brukar köra Skin Food precis innan makeupen om jag är väldigt torr. Fungerar superbra.

  5. Pingback: Uppdatering – Skin Food som primer |

Kommentera

