Bugdet, Medel & Lyx: Body Wash

1. Sante Natural Basic Duschgel familj – Mild duschgel för hela familjen i generös förpackning. Uppfriskande doft av persika och ingefära. 158 kr för 600 ml hos all by nature. Just nu även hos A-store för endast 144 kr efter avräknad rabatt.

2. Nature’s  Paradise Pineapple Body WashUSDA-certifierad duschtvål med tropisk ananasdoft bl.a. innehållande ph-balanserande äppelcidervinäger. 209 kr för 510 ml hos Plushälsa.

3. Chocolate Sun Coconut Milk Body Wash – 100% naturlig och 97% ekologisk body wash med vårdande och återfuktande egenskaper. Dessutom i en riktigt fin pumpflaska.  395 kr för 240 ml hos Eleven.se.

(I det här fallet har jag valt att utgå från literpriset eftersom storleken på olika förpackningar skiljer sig väldigt mycket åt)

7 responses to “Bugdet, Medel & Lyx: Body Wash

  1. Åh, ananasdoft! Sounds delicious! Gillade verkligen 2:ans flaska med. Ser lite ´80s ut. Typ Coctail-Tom Cruise meets LIDL. 😉 I like it!

    (svarade f ö på din kommentar i min blogg, i blogginlägget)

    Angenäm afton, gorgeous creature!

  2. Varför faller min blick alltid på det som innehåller ordet choklad? Behöver du fråga vilken jag skulle vilja ha? Om jag nu mot förmodan skulle tröttna på min 100 % Pure dushkräm? Noooo… eller… 😉

  3. Ja, jag är ju ingen lyxmänniska alls egentligen, men mina ögon far ju alltid på dessa grejor. Jag är ju visserligen våg… de ska visst gilla lyxiga saker. 🙂 och choklad, och vanilj…

Kommentera

