Svag för söta förpackningar?

 

Det är i alla fall jag. Tycker dessa charmiga och stilrena förpackningarna skulle platsa alldeles ypperligt i min kära badrumshylla. Hur sött är det inte med de små rosetterna?

Jigsaw Organics serie kroppsvårdsprodukter innehåller de finaste ekologiska råvarorna godkända av Soil Association. Priset ligger mellan £7.20 – £20.99 hos Feelunique.com. Inga fraktkostnader tillkommer.

Måste nog göra en beställning därifrån snart.

13 responses to “Svag för söta förpackningar?

  1. Det här märket måste jag genast kolla in! Är precis som du också jättesvag för fina förpackningar…

  2. Pernilla/ekoenkelt

    mm, om jag såg helt rätt och såg ett badsalt på bilden så vill jag också ha. Jag äger förvisso inget badkar, men jag har tänkt bada så det räcker för ett helt år när jag är nere hos familjen i jul! 😀

  3. Söta förpackningar är verkligen ett plus i kanten när man väljer vad man skall köpa, känner att jag kommer få svårt att stå emot dessa. 😉

  4. Jigsaw? Är inte det han i SAW-filmerna? Jag undrar vad som döljer sig i burken egentligen? Jättesöta hur som helst.

  5. Men oh, rosetter! Hur svag är inte jag för söta rosetter? 😉

  6. Jag fick en body wash från Jigsaw i julklapp förra året, den doftar underbart!

Kommentera

