Stort grattis

säger jag till följande tre vinnare av varsitt härligt ansiktskit från c/o Gerd:

Jessica Agert

Jeanette Gustafsson

Marika Henriksson

Maila mig era adresser så snart som möjligt så får ni vinsten hemskickad från c/o Gerd.

Stort tack till alla er som var med och tävlade och till c/o Gerd som bidrog med de fina vinsterna!

Ni som inte vann, misströsta inte! Imorgon dyker det upp en ny tävling!

För att utse de lyckliga vinnarna har jag tagit hjälp av Random.org. I fall nån är nyfiken 😉
4 responses to “Stort grattis

  1. Jaaaaa!!! Jippie jag vann! 😀

  2. Jo, har svarat på din kommentar för flera dagar sen…. bara det att jag inte tänkte på att det står ”Din kommentar väntar på att moderering”.
    Jag är inte så teknisk som du kanske anar 😉
    Ska få upp den nu 🙂 Kram G

  3. Pernilla/ekoenkelt

    Meeen då! Vad hände med min tur? 😉

Kommentera

